donmuş mısır közleme

  • Donmuş mısır közlemesi nasıl yapılır? Derin dondurucuda dondurulmuş süt mısır evde közlenebilir. Mısır közlemesi yapımında kömürlü mangal, elektrikli ızagara aleti ve düz döküm tava kullanılır. Mısır en güzel kömürlü mangal, üstten ısıtmalı elektrikli ızgara ve yakılmış tezeğin közü üzerinde közlenir. Bunun dışında mısır közlemek için kullanılan her yöntem mısırı gereği gibi közleyemez.

  • Süt mısırı evde nasıl közledim: Geçen yıl mevsiminde ihtiyacım kadar süt mısırı aldım. Koçanı soydum, streçledim ve derin dondurucuya attım. Geçenlerde dondurucudan çıkardığım süt mısırı düdüklüde haşladım. Bugün ise, süt mısırın evde közlemesini yaptım. Donmuş üç tane süt mısırı üstten ısıtmalı elektrikli ızgaraya koydum, çevire çevire yarım saatte közledim. Tadına doyum olmuyor, tavsiye ederim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

1.5 su bardağı pirince ne kadar su konulur

taze yaprak nasıl haşlanır

1 su bardağı kuru fasulye kaç kişilik

ıslatmadan buğday pişirmek