tavada tavuk


Teflon tavada veya döküm tavada tavuk pişirmek fazla zaman almaz. Önemli olan, tavuk etini sevilen baharatlarla tatlandırmak. İşte, zaman alan bu kısımdır. Tavada kızartacağınız tavuk etini önceden terbiye etmeniz gerekir. Tavuk eti doğrudan kızartılabilir olmasına rağmen, terbiyelisi kadar lezzetli olmaz. Tavuk etinin terbiyesi için bir çok yöntem ve bir o kadar da malzeme çeşiti var. Tavuk etinin terbiyesi için beklenmesi gereken süre 24 saat olabilir. Yani; tavuk etini pişirmezden önce, bir gün evvel terbiye etmeniz gerekir.

Fotoğrafta görünen tavuk göğüs parçaları, çok hızlı bir yöntemle terbiye edilmiş ve anında tavada kızartılmıştır. Bu iki parça tavuk göğsünü buzdolabından çıkardım ve streç film üzerine koydum. Her iki yüzeyine karabiber, kırmızı biber ve tuz ektim. Ardından üzerini streç film ile kapadım ve çelik tavanın tabınıyla vurarak, göğüs etinin şişkin tarafını düz hale getirdim. Peşinden göğüs parçalarının her iki yüzeyine yarım limonu sıktım ve zeytinyağı gezdirdim. Döküm tavayı orta ısıda ısttım ve göğüs parçalarını toplam 8 dakikada kızarttım.

Bu blogdaki popüler yayınlar

1.5 su bardağı pirince ne kadar su konulur

taze yaprak nasıl haşlanır

1 su bardağı kuru fasulye kaç kişilik

ıslatmadan buğday pişirmek